tisdag 19 januari 2016

Hipp hurra!

Trots att jag vid det här laget hunnit bli lite till åren och inte längre blir lika uppspelt över att fylla år som när jag var barn, så tycker jag ändå att det är ganska trevligt. Även om det inte blir så mycket firande så brukar jag försöka skämma bort mig lite genom att t ex bara äta sånt som jag tycker är väldigt gott (som räkmackor och brieost). Idag hade jag turen att bli bjuden på lunch på restaurangen i närheten av jobbet (de hade även den goda smaken att just idag servera min favorit på deras meny - ugnsbakad lax med limehollandaise) och kom även med ett paket, trots att själva firandet blir lite senare.

Jag blev glad, men inte jätteförvånad, över att paketet innehöll Elin Olofssons sprillans nya roman Gånglåt, som jag fått tydliga order om att inte vara för snabb med att införskaffa. Dessutom så ska jag gå på Elin Olofssons releasefest i Tulleråsen nästa fredag och tänker få den signerad. Jag ser verkligen fram emot att läsa den väldigt snart.

2 kommentarer:

Vargnatt sa...

Grattis!

Anonym sa...

Ha den äran i efterskott!