lördag 22 augusti 2015

Ljuva ledighet

Jag har nu haft min första semestervecka och efter en sommar med ganska dåligt väder så kom värmen till slut lagom tills det var min tur att vara ledig, vilket var extra roligt eftersom jag hela sommaren sagt på jobbet att sommaren inväntar min semester. Så här långt så har semestern präglats av sol, balkonghäng, läsning och cykelturer till biblioteket (fyra turer på fyra dagar). Nu kommer jag dock att packa väskan och lämna balkongen för att istället sätta mig på ett plan till Mallorca. Det gör att bloggen kommer i princip att ligga nere under tiden, det kommer att komma ett par tidsinställda inlägg.


Efter att ha ägnar veckor åt att planera bokdelen av packningen så ska jag nu ta tag i vilka kläder som jag kan tänkas behöva under veckan.

3 kommentarer:

Mia Eggimann sa...

Det kanske är sen semester man ska satsa på.

Lena sa...

Låter härligt med lite utlandssemester.

bloggbohemen sa...

Hoppas ni får en skönt avkopplande vecka på Mallorca!