fredag 26 december 2014

Vad tomten kom med

Efter att ha umgåtts med familjen i två dagar så är jag idag hemma och tar det lugnt med mina julklappsböcker. Jag måste ha varit väldigt snäll i år eftersom tomten kom med fler och bättre paket än jag trodde. Jag fick tre böcker (att jag köpte två av dem själv behöver vi inte tala så mycket om), en snygg kudde med boktryck och ett väldigt snyggt bokstöd med Tomas Tranströmer.

De böcker som jag fick är Le Bakbok av Sébastien Boudet, The Best of Miranda av Miranda Hart och Astronauten som inte fick landa av Bea Uusma. Nu tänker jag ägna resten av julen åt att läsa, äta chokladpraliner, dricka lite portvin och ta det lugnt.

4 kommentarer:

Mia Eggimann sa...

Äta chokladpraliner och läsa böcker är aldrig fel, trevlig fortsättning.

Vargnatts bokhylla sa...

Låter som perfekta planer du har!

Lena sa...

Låter som väldigt trevliga planer.

Anonym sa...

Så bra att du fick rymdboken av A. 5 år. Hon ska ju resa till månen och då kan du ju läsa på vad som krävs. 😀